Wykonanie
Librottiglia jest produktem kierowanym do pasjonatów
wina, którzy wolą rozkoszować się nim w samotności. Zamiast zwykłej etykiety na butelce
wina znajduje się bowiem... opowiadanie. Stąd też nazwa produktu, która pochodzi od dwóch włoskich słów - libro (książka) i bottiglia (butelka).Każda butelka ma pojemność 375 ml, dzięki
czemu łatwo trzyma się ją w dłoni, w trakcie zagłębiania się w lekturze. Producenci pomyśleli także o "zakładce". Kartki papieru można oddzielić za pomocą dołączonego sznurka.Pomysłodawcy - Reverse Innovation (agencja kreatywna) i winnica Matteo Correggia postanowili dopasować odpowiednie teksty do bukietów
smakowych konkretnych win. Patrizia Laquidara - piosenkarka i autorka tekstów, zainspirowana smakiem Antohos (
wytrawnego czerwonego wina, o lekko słodkim aromacie), napisała intrygującą bajkę pt. "Żaba w brzuchu". Fabuła opowieści o miłości zmieniającej życie pt. "Kocham Cię. Zapomnij o mnie" ma odpowiadać na mocne doznania, jakie gwarantuje intensywne, rubinowe
wino Nebbiolo Roero. Co ciekawe, najbardziej krwisty tytuł "Morderstwo" znajduje się na butelce lekkiego, świeżego białego Roero Arneis.
Póki co
wino można kupić tylko we Włoszech. Sądzicie, że pomysł przyjmie się również w innych częściach świata?Zobacz również:Jak kupić dobre
wino w przystępnej cenie? Na etykiecie szukaj 5 ważnych informacji [WYWIAD]
Ser sprawia, że
wino smakuje lepiej? To już nie kwestia gustu, a potwierdzony naukowo fakt