ßßß Cookit - przepis na Jarmark Bożonarodzeniowy w Berlinie

Jarmark Bożonarodzeniowy w Berlinie

nazwa

Wykonanie

W ostatni weekend, wykorzystując bliskość granicy zachodnich sąsiadów, wybrałyśmy się z przyjaciółkami ( 4 baby) na Jarmark Bożonarodzeniowy do Berlina. 180 km pokonałyśmy w niecałe 2 godzinki ( duży plus za drogi ). Odstawiłyśmy samochód pod nasze miejsce noclegu i dalej już wybrałyśmy komunikację miejską do przemieszczania się po mieście. W autobusie pan kierowca poinformował nas o tym, że najlepiej zrobimy kupując bilet grupowy (nieco ponad 16 euro) i będziemy mogły do 3 rano jeździć w tę i z powrotem metrem lub autobusem, przesiadając się niezliczoną ilość razy, co było bardzo wygodne i mało kłopotliwe ( kolejny plus).
W sumie odwiedziłyśmy 2 jarmarki, na Potsdamer Platz i na Alexanderplatz. Poniżej zdjęcia, które mam nadzieję oddają atmosferę tych miejsc.
Na początek zestaw obowiązkowy, grzane winko z rumem i bratwurst w bułce, który nas po podróży postawił na nogi:-).
Teraz już mogłyśmy zacząć zwiedzać poszczególne stoiska i kosztować przeróżnych smakołyków. Bardzo nam się podobało w jaki sposób wędzili całe płaty łososi.
Prażone kasztany smakowały wybornie w tej świątecznej atmosferze i przyjemnie ogrzewały nasze dłonie.
Był tez czas na różne smakołyki:-):
Ludzie bawili się w dużych grupach, jeździli na łyżwach, karuzelach, śpiewali popijając wino... Naprawdę miło było patrzeć na naszych sąsiadów. I nam udzielił się ten wesoły nastrój:-)
Ten post miał być relacją z wypadu do Berlina 5 blogerek (Magdy, Ali, Kamili, Gosi i moją) - kontynuacją Winobraniowej zabawy. Jak to w życiu bywa, z całej grupy ja mogłam tylko dotrzeć w umówione miejsce. Żałujcie dziewczyny. Mam jednak nadzieję, że przyszły rok okaże się łaskawszy dla naszych planów:-).
Źródło:http://zaciszekuchenne.blogspot.com/2013/12/jarmark-bozonarodzeniowy-w-berlinie.html