Wykonanie
Hennessy zawsze był firmą o międzynarodowym zasięgu. Na początku wysyłał
koniaki na ich naturalne rynki w Irlandii i Wielkiej Brytanii. Przez prawie dwa stulecia
sercem strategii sprzedaży
marki był Londyn. Brytyjska stolica stanowiła odskocznię na dalekie rynki, takie jak Australia i Ameryka, a od 1794 r. także Nowy Jork.Zarządzający Hennessy jako pierwsi dotarli na rynki Azjatyckie i stworzyli tam silny przyczółek, szczególnie od 1868 r. kiedy Hennessy trafiło do Japonii. W dalszej kolejności do
sieci dystrybucyjnej dodano Amerykę Południową, Bliski Wschód, Azję Południowo-Wschodnią i Indochiny, dzięki
czemu Firma stała się jedną z największych na świecie. Jej podstawowymi atutami przy podbijaniu nowych rynków była zdolność adaptowania się do lokalnej kultury i tradycji oraz czerpanie z nich inspiracji.Pod koniec XIX wieku przyszłości firmy Hennessy zagroziła wielka epidemia phylloxery, choroby powodującej usychanie liści. Jednak wystarczyło piętnaście lat, by firma zademonstrowała swe zdolności przystosowawcze. Hennessy szybko zabrał się za regenerowanie swych winnic i wprowadzanie na rynek starszych eaux-de-vie. Firma w duchu nowatorstwa rozpoczęła butelkowanie na dużą skalę. Dodatkowo, aby nadać marce osobowość, zaprojektowała własne etykiety. W ten sposób zapoczątkowała rozwój
koniaku na skalę przemysłową.Hennessy to pierwsza
marka koniaku, której producent już pod koniec dziewiętnastego wieku docenił znaczenie reklamy. Po zdobyciu uznania rodziny królewskiej i znanych osobistości, które stały się ambasadorami
marki, Hennessy związał swój wizerunek z prestiżowymi miejscami i specjalnymi wydarzeniami. Stworzył silną pozycję luksusowego produktu o najwyższej jakości.W 1971 r. firma zawiązała spółkę z Moët & Chandon. Grupa Moët Hennessy stała się jedną z największych na świecie grup
winno-
alkoholowych. W 1987 r. połączenie z Louis Vuitton doprowadziło do powstania LVMH, najbardziej ekskluzywnej i prestiżowej grupy na świecie.c.d.n