ßßß Cookit - przepis na Weekend na Wyspie Młyńskiej (2)

Weekend na Wyspie Młyńskiej (2)

nazwa

Wykonanie

Cześć =) Listopad, to dla mnie miesiąc szczególny, ponieważ to w listopadzie najbardziej czuję jesień, która jest moją ulubioną porą roku.
W listopadzie także, Kasztanowa Kuchnia, pojechała drugi raz na weekendowe wakacje na Wyspie Młyńskiej, która stała się naszym ulubionym i magicznym, legendarnym już miejscem.
Wyspa Młyńska, to jedno z moich najważniejszych miejsc na świecie, do którego zawsze będę wracał. Wakacje były cudowne, bajkowe i komiksowe =)
Tradycyjnie zatrzymaliśmy się w Hotelu Przystań, który znajduje się w sercu Wyspy Młyńskiej. Mieszkaliśmy w pokojach z widokiem na dawne Młyny Rothera.
Wakacje trwały 3 dni. W tym czasie zwiedziliśmy po raz kolejny całą Wyspę Młyńską, centrum Bydgoszczy, bydgoski "Londynek", przeszliśmy szlakiem Starego Kanału Bydgoskiego i oczywiście odwiedziliśmy kilka lokali =)
Bydgoski "Londynek":
Szlak Starego Kanału Bydgoskiego:
Śluza V na Starym Kanale Bydgoskim:
Wakacje, tak jak zwykle, rozpoczęliśmy piknikiem w hotelu, na który składały się: pasztet z dzika, kiełbasa księcia Sapiehy, ogórki kwaszone z liściem dębu, dedułki, kabanosy z gęsi, ser Radamer, ser pleśniowy i kapusta kiszona.
Po piątkowym zwiedzaniu "Londynka" przyszedł czas na relaks i kolację w hotelowej restauracji. Agnieszka zjadła filet z flądry z frytkami i bukietem surówek, a ja pstrąga opiekanego w całości , z pieczonymi kartoflami i bukietem surówek.
Po tym wspaniałym wieczorze sobotę rozpoczęliśmy śniadaniem:
Po śniadaniu poszliśmy na wycieczkę, podczas której zobaczyliśmy Stary Kanał Bydgoski i Muzeum Kanału Bydgoskiego: Muzeum Kanału
Po całodniowym zwiedzaniu przyszedł czas na five o`clock w herbaciarni:
Wieczorem udaliśmy się na kolację, którą zjedliśmy w naszej ulubionej restauracji - "Stary Port 13".
Agnieszka zjadła pieczone udko gęsie w sosie śliwkowym, z kaszą i buraczkami:
A ja zjadłem pół pieczonej kaczki w sosie miodowo-żurawinowym, z kopytkami i modrą kapustą:
Wieczór spędziliśmy w River Pub, położonym nad Młynówką, pijąc gin z tonicem, lodem i limonką =)
Ostatni dzień wakacji na Wyspie Młyńskiej zaczęliśmy śniadaniem:
A na obiad zjedliśmy zupę grzybową i zupę rybną z kawałkami ryby:
Zapraszam wszystkich naszych czytelników i sympatyków Kasztanowej Kuchni do obejrzenia fotorelacji z naszych listopadowych wakacji na Wyspie Młyńskiej: II Weekend na Wyspie Młyńskiej
Pozdrawiam wszystkich =)
Maciek
Źródło:http://kasztanowakuchnia.blogspot.com/2014/12/weekend-na-wyspie-mynskiej-2.html